Skip to main content

NEWSTYLE

Raadhuisstraat 18
4701 PR Roosendaal
T 0165 - 53 50 96

Raadhuisstraat 20
4701 PR Roosendaal
T 0165 - 545744

Markt 13
4701 PA Roosendaal
T 0165 - 520080

Veemarktstraat 8
4811 ZE Breda
T 076 - 562 1106

E info@newstyle.nl

Wat doe ik als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?

Wij verwerken je bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heb je een artikel ontvangen dat je niet hebt besteld of beschadigd is? Neem dan contact op met onze klantenservice. We zorgen dat je kosteloos het goede artikel ontvangt.

Kan ik een artikel retourneren?

Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden, zoals vermeld op de website, van toepassing. Wij staan in voor de bruikbaarheid en deugdzaamheid van het product. Bij een beschadigd product als gevolg van een productiefout, kan er beroep worden gedaan op de wettelijke garantie. Indien het product niet voldoet aan de verwachtingen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.

Download: Retourformulier

Verzendkosten:

Newstyle.nl rekent geen verzendkosten boven de €99,- deze zijn dan GRATIS en nemen wij op ons. Onder de €99,- rekenen wij €5.95 verzendkosten.

Retourkosten:

Mocht je een item retour willen sturen, dan zijn de retourkosten deels voor de koper. De kosten van het retourneren zijn €2.95. Wij verrekenen dit bedrag met het geld wat wij naar u terug storten.

Download: Retourformulier

Zijn er beschadigde artikelen die ik niet kan ruilen?

Wanneer het product beschadigd is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Klachten waar wij geen vergoeding voor kunnen bieden zijn:

-normale slijtage van zolen en hakken
-kale neuzen bij schoenen door normale slijtage van buitenaf
-beschadiging aan de hiel
-door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken
-afgeven en verkleuring van schoenen en kleding
-pillen van kleding en schoenen
-gebreken ontstaan door wassen of drogen
-gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën
-artikelen die vanwege het model lichamelijke ongemakken veroorzaken, bijvoorbeeld zweten of blaren.

Ik heb een klacht over een artikel, waar kan ik dit melden?

Mocht u een klacht hebben over een artikel dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.

Wettelijke garantie:

U hebt recht op een goed product. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. U moet het product een bepaalde tijd op een normale manier kunnen gebruiken. Kijk voor meer informatie op www.consuwijzer.nl wat u rechten als consument zijn.

Klachtenprocedure:

Het kan zijn dat je een klacht hebt over Newstyle.nl Dat vinden wij heel vervelend en willen we graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Hoe behandelen wij een klacht?


-Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 2 dagen ontvang je een reactie)
-Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
-Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met je op om samen tot een oplossing te komen
-Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken
-Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen

Hoe kun je een klacht indienen?
Newstyle DNA B.V.
Markt 13
4701 PA Roosendaal
T | 0165-52 00 80
E | info@newstyle.nl

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?

U kunt uw klacht/geschil ook voorleggen aan de Europese online geschillenplatform (ODR) deze zijn te bereiken via de volgende link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


BTW kosten:

Alle prijzen die getoond worden op newstyle.nl zijn inclusief BTW.

De prijzen op newstyle.nl worden getoond zonder eventuele extra leveringskosten.

Retourvoorwaarden:

Het passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Wij raden u daarom aan de schoenen op zachte oppervlakken te passen en uit te proberen. Labels en etiketten mogen uitsluitend verwijderd worden indien dit het passen en beoordelen van het artikel verhindert. Indien u het artikel wilt retourneren, zorgt u ervoor dat u het artikel niet vies maakt en in de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en fabrieksverpakking naar ons terugstuurt.

Download: Retourformulier.

 

Winkelwagen